February 23, 2010

The Twilight Sad - Forget the night ahead (2009)



Πέρασαν πέντε μήνες από την κυκλοφορία του Forget the night ahead , δεν υπάρχει μουσικό blog που να σέβεται τον εαυτό του και να μην τo έχει συμπεριλάβει στις λίστες με τα καλύτερα albums της χρονιάς που πέρασε ή έστω να μην έχει κάνει μια κάποια αναφορά σε αυτό και εμένα μου θύμισαν (α) παλιούς καλούς Editors (β) κάτι βράδια στη St. Vincent Street της Γλασκώβης έχοντας πιεί τις μισές draught and bottled μπύρες του καταλόγου και (γ) τους δίσκους που κάποτε έβγαιναν με μοναδικό σκοπό την ανάγκη των δημιουργών για έκφραση χωρίς η -δεδομένη- επιτυχία τους να αποτελεί αυτοσκοπό. Στις 2 Απριλίου εμφανίζονται στη γενέτειρα πόλη τους στο ABC Glasgow ανάμεσα στο πλήθος θα ήθελα να έχω την τύχη να βρίσκομαι κι εγώ, τραγουδώντας το Ι became a prostitute με τον ίδιο ενθουσιασμό που θα το τραγουδούσα αν όντως ήμουν, και ο James Graham με την βαριά σκωτσέζικη προφορά του ερμήνευε If i bleed you dry για μένα και όχι για πάρτη του.

Τracklist

Reflection Of The Television
I Became A Prostitute
Seven Years Of Letters
Made To Disappear
Scissors
The Room
That Birthday Present
Floorboards Under The Bed
Interrupted
The Neighbours Can't Breathe
At The Burnside

8.5/10
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...